Info Drangedal

13 juni 2019 - Treungen, Noorwegen

Vandaag in Drangedal naar de info geweest voor wat wandelroutes in de omgeving of andere bezienswaardigheden. Bleek dat wij de bezienswaardigheid van dit jaar waren....alsof er nog nooit een toerist om informatie had gevraagd😅. We deden boodschappen en aten onze lunch op in het door de info aanbevolen bygdetun. Een parkje met authentieke woningen. In een buiten konijnenhok ontdekten we een opgesloten vogeltje. Het vloog steeds in paniek tegen het gaas, dus die hebben we vrijgelaten..hierna hebben we Jerre op de trein naar Oslo gezet. Het miezerde de hele dag. Wat later in de middag kwam zo nu en dan de zon tevoorschijn dus ging ik boven op het overdekte balkon liggen met mijn 4e boek, zonnebril en dekbed en had het druk met het wisselen van bril en dekbed😂. Klassieke muziek luisterend en genietend van zoveel niets hoeven of moeten en ontspanning, bracht ik de rest van de middag door!

1. Twannemieke:
    14 juni 2019
    Toch wel jammer van het minder mooie weer hè. Maar je maakt er toch wel een top-vakantie van. Nog een paar dagen genieten Brigitte (en Eric natuurlijk ook)!!
  2. Brigitte Maas:
    14 juni 2019
    Zeker jammer, gisteren werd er op het nieuws gezegd dat dit de natste eerste 2 weken van juni waren sinds 1946.hebben we toch maar mooi meegemaakt🙈kan niet iedereen zeggen!😂