Hiken rondom en over waterval

4 juni 2019 - Rødberg, Noorwegen

Net voor Eggedal vandaag naar een museum geweest. Noorse in klederdracht gaf uitleg bij schilderijen. Daarna klim en klautertocht rondom en over waterval. (volgens fitbit 47 verdiepingen geklommen vandaag). Altijd weer trots als we zo’n tocht hebben gemaakt. Jammer dat bij mij, bij de afdalingen, de hoogtevrees in mijn benen schiet. Eric voor het eerst bordje rommegrot gegeten. Leuke gesprekken met achter- achter- achterkleindochter van schilder ( Skredsvig). Kortom mooie dag!

1. Mary:
    4 juni 2019
    Recept rommegrot opgezocht. Advies was daarbij om eerst flinke wandeling te maken......stevig maaltje!
  2. Brigitte Maas:
    Klopt. Eric zit nog steeds vol! Echt Noors gerecht wat gemaakt werd voor net bevallen vrouwen om bij te komen! En wordt nu klaargemaakt op feesten. Ik heb geproefd, was met kaneel en suiker erg lekker. Het schijnt uren te moeten pruttelen tot het vet uit de room boven komt drijven. Bij het serveren wordt het vet erover heen gegoten. Ze zei dat het goede vetten zijn😳het was goed vet iig😂👍🏻