Woensdag 12 juni

12 juni 2019 - Treungen, Noorwegen

Maandag en het grootste gedeelte van dinsdag hebben we eindelijk mooi weer gehad, mooie temperatuur en blauwe lucht met vriendelijke wolkjes. Met Jerre gisteren korte wandeling gemaakt in Treungen en daar ook de boodschappen gedaan. Het was zelfs warm om te lopen. (20 graden). In de middag trok het weer dicht en konden we het prachtige uitzicht niet meer zien vanwege de wolken. We vermaakten ons verder met kletsen, spelletjes en badderen. ( er zijn 2 baden in huis☺️, het huis is eigenlijk niet af, niet alles functioneert naar behoren maar zo’n relax middagje is wel lekker hoor!!) De bbq staken we aan onder de overkapping en we aten ( heerlijke zalm !!!!o.a.) binnen op. Vandaag (woensdag) blijkt dat er voor de komende dagen in dit gebied slecht( code geel) wordt voorspeld. Het is niet anders, deze vakantie hebben we geen geluk met het weer... genieten doen we toch wel. In huis is het warm.... ook een mankementje waardoor we het huis niet koel kunnen krijgen😅😂. Ach, dan hebben we wat te vertellen. Morgenochtend moeten we Jerre alweer naar de trein brengen. We gaan er vandaag een leuke dag van maken!