Zwemmen in bergmeer en nog meer leuks

10 juni 2019 - Treungen, Noorwegen

Gisteren vertelde ik dat in ons huis niet alles in orde was. De gastvrouw bood ons een ander huis aan om deze week in te logeren. We hadden zelf net alles schoongemaakt en uitgepakt maar omdat het erg koud was binnen er ook geen wifi was en geen tv (minder erg) gingen we toch mee om te kijken. Dit huis was ook niet schoon maar het uitzicht van het huis wel!!!! Ik was direct om! Ook de inrichting van het huis en de luxe.... niet te geloven! Dus we kregen sleutel van dit huis, zie foto’s, en zijn onze spullen in 2 etappes gaan inpakken ophalen en  neerzetten en uitpakken. Om 21.00 uur hebben we een hapje gegeten. Wat een verrassend aanbod van deze gastvrouw! Onvoorstelbaar mooi huis!

Vanmorgen werd ik wakker in een bed met uitzicht op de bergen. Hoe mooi en bijzonder wil je het hebben?? Bofkonten zijn we!

wel weer “even” aan de schoonmaak maar dat hebben we er graag voor over.

Na het ontbijt zijn we Jerre gaan halen in Drangedal, die kon zijn ogen ook niet geloven. Gezellig dat hij er een paar dagen is!

vanmiddag heb ik in een bergmeer gezwommen, koud maar niet zo koud als in een fjord. Genoten!!

kortom we hebben het goed hier, het weer is opgeklaard en we genieten met volle teugen in Treungen.